субота, 15. март 2014.

Predizborni post




Ne znam da li je politički korektno pisati post u vreme predizborne tišine, ali budući da mi je FB pretrpan postovima podjednako simpatičnim i nesimpatičnim političkim opcijama, izgleda da mogu da postim.
Sada je definitivno u modi post na vodi. I ja sam mislio da postim na vodi, da odem do nekog splava i da stučem dve posne krmenadle direktno na vodi. U strahu da me pripremni radovi za Beograd na Vodi ne iznenade, i odnesu sve sa splavom niz vodu, odlučih da ipak par dana pred izbore uradim nešto što nije toliko rizično i odem do Srca Srbije, tj. Kosova.
Zanimalo me je kako tamo narod diše, da li više vole P-a, PV-a ili PPV-a. I zašto u ovoj kampanji niko nije spominjao Srce? Pa zar je moguće da smo svi prestali da volimo?
Prvo što sam primetio da još od Prokuplja pa dalje Prema Srcu Srbije, aorta, tj glavni put nije tako prohodan. Trigliceridi, masnoće, ili visok pritisak šta li je, ne znam, ali rupa do rupe, kamen preko kamena. Valja usporiti, što i nije tako loše, jer pri 20km/h može fino da se razgleda okolina.

Pri ulasku u levu pretkomoru, tj na GP Merdare dadoh pasoš i platih osiguranje za vozilo. Nije lako osvojiti nečije Srce, a posebno svoje.


I dok se ja tako vozim Beograd dobi stazu za F1. Što ti je standard. Odeš na 2 dana, vratiš se, a F1 te čeka kod kuće.


2 коментара: