субота, 23. август 2014.

Dobro nam je krenulo

Dobro nam je krenulo.

Predsednik nam je postao akademik.


Dobili smo novog ministra privrede.


Premijer je rekao da nećemo podsticati izvoz u Rusiju, doživevši spontan aplauz predstavnika EU.

Ajd sad 1. Manje bi bolelo da je stvarno postao akademik nego sto je dobio "protokolarnu titulu što je funkcija koju dobijaju šefovi država koje su, po oceni EANU, u proteklom periodu najviše doprineli razvoju nauke".
Malo je nejasno da li je Nikolić lični doprineo razvoju nauke, ili je to Srbija, ili neko u Srbiji doprineo. Koji bre doprinos razvoju nauke? Realno manje je sumnjiva ona gomila doktorata na raznim sega mega univerzitetima, nego da je iko u Srbiji doprineo na ikoji način razvoju nauke.
Ma manje je sumnjiv i Maradonin gol protiv Engleza 1986-e.

Ajd sad 2. Ja sam očekivao Supermena. Koga smo dobili?

Uspešni privrednik iz Novog Sada:
Vlasnik mikro preduzeća (1 zaposleni) sa gubitkom iznad visine kapitala (nekom je ostao dužan novaca) koje je u 2012-oj bilo 118 dana u blokadi.

Diplomirani Menadžer:
Diplomirao na univerzitetu Union koji je osnovan 2005 godine (studije počeo sa min 38 god). Na istom fakultetu diplomirao Predsednik Nikolić, i doktorirao Menadžer Šapić. Dream team.

Govori engleski jezik:
Možda. Ja sam lično slušao njegovo obraćanje sa prevodiocom.

Proglašen za najboljeg menadžera jugoistočne i srednje Evrope:
Možda. I predsednik nam je proglašen za Akademika.

Ajd sad 3. Srbija ima preferencijale u trgovini sa Ruskom federacijom, tj Rusijom, tj sa Majkom Rusijom preko 10 godina. Jesmo li išta podsticali? Nismo. Slovenci su izidali fabrika i fabrika u Srbiji da bi iskoristili te preferencijale. A mi? Ne da ja znam. I sad je neko očekivao da će da mu država da pare, tj kako se kaže da ga stimuliše da poboljša izvoz kod "nekad Majke, nekad Maćehe"? Što bi se reklo - nemamo to na meniju.

U medjuvremenu sam probao da na Facebook-u promovišem čitanje knjiga umesto polivanja ledenom vodom. Zamalo.


Should I stay or should I go?

Нема коментара:

Постави коментар