уторак, 26. август 2014.

Srpska diplomatska mantra (sa osvrtom na poplave)


Hura Hora je zbog svog geostrateškog položaja na raskrsnici galaksija stalno bila u ratovima koji su osiromašivali planetu. U trenutnoj fazi mira Vitler Vutin je znalački plesao izmedju istočnog i zapadnog carstva, dodatno se povezivajući sa unijom nesvrstanih galaksija. Hvalio se da posebne odnose ima sa sazvežđem SVEMIRATA, gde su se nalazila najveća rudna bogatstva.

Odakle mantra za taj znalački ples? Davno davno Džej, poznatiji kao Džej Ramadanovski opevao je to u pesmi NINA (poznatija kao "Gde ću sad moja ružo").

Čitajući boldovane delove, lako je prepoznati koliko se u današnjem dnevno-političkom govoru citira ovaj mantrično duhovni tekst.

GDE ĆU SAD moja ružo
kad na srcu leži trn
napolju mrak ko djavo
ja u duši vise crn

NIKO ME NEĆE
NI NA ČIJI NE SMEM PRAG
GDE ĆU SAD
moja ružo
NIGDE NIKOM NISAM DRAG

NI NA ISTOK, NI NA ZAPAD
NA SEVER, NI JUG
NIGDE, NIGDE
bez tebe se
vrtim jos u krug

GDE ĆU SAD moja zvezdo
svud me prati oblak siv
KIŠE MI RUŠE GNEZDO
A JA NISAM NISTA KRIV


NI NA ISTOK, NI NA ZAPAD
NA SEVER, NI JUG
NIGDE, NIGDE
bez tebe se
vrtim jos u krug









Ima li svetla na kraju tunela?

Нема коментара:

Постави коментар